twitterAF

Akeef @ Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor Part 1

Seminggu dua ni Baba sibuk. Banyak program. Sampai tak balik rumah sebab program kat KL Convention Centre (KLCC), dan kerja sampai lewat malam. Selalunya kalau kena tido sana, baba akan bawa akeef dan mama sama. Kali ni Akeef dan mama tak ikut sebab Tok Bah dan Cik datang KL nak hantar Kak Cik daftar belajar kat Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS).

So Akeef dan Mama tak ikut baba. Kita gi jalan2 dengan Dengan Tok Bah, Cik dan Kak Cik. Banyak la aktiviti kita buat. Shopping sakan nak beli barang2 Kak Cik sampai ke IKEA. Besttt. Cuma yang tak best takde gambar. Selalunya Baba tukang ambik gambar. Kalau tak bawa kamera besar, selalunya dengan handphone je. kali ni langsung takde gambar sebab baba takde. rugi betul.

Petang ahad minggu lepas baru baba abis tugas kat KLCC. Baru balik rumah boleh main2 dengan Akeef.

Isnin Mama dan Baba cuti rehat. sebenarnya ada lagi event lain yang baba terlibat, tapi sebab hari tu Kak Cik daftar kat KUIS, Baba pun ambik cuti satu hari. Tu pun baba masuk jugak ofis awal pagi untuk selesaikan sikit kerja sebelum ke KUIS.

KUIS ni kat Bandar Seri Putra, kira antara Bangi dan Nilai la. Sampai KUIS jam 8.45 pagi. Terus Kak Cik masuk daftar. Akeef lepak dengan Mama, baba Tok bah dan Cik kat luar tu tunggu Kak Cik daftar.

Ni tempat Kak Cik daftar masuk:




Lama sangat Kak Cik daftar, Akeef lepak dulu kat tangga.


Boring lepak kat tangga, gi lepak dengan Mama dan Cik pulak.


Baki gambar nanti upload nanti la.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin